Intrebari frecvente
Cum se efectueaza livrarea produselor?
Produsele se vor livra printr-o firma partenera de coletarie cu transport frigorific.
In fiecare zi de Luni se incarca comenzile primite din saptamana anterioara si se livreaza in saptamana in curs.
Zona Bucuresti-Ilfov se incarca zilnic si se livreaza in cel mai scurt timp posibil. De fiecare data veti fi contactat pentru stabilirea livrarii.
Conditiile pot suporta modificari in perioadele aglomerate , precum sarbatori sau dezlegari de peste.
Cum intru in posesia comenzii?
Inainte de efectuarea fiecarei livrari, un membru din echipa noastra va va contacta pentru a stabili locul si ora la care vi se vor livra produsele. In cazul in care la finalizarea comenzii ati introdus o adresa unde nu aveti spatiu de congelare, veti putea mentiona acest lucru in cadrul apelului telefonic.
Ce se intampla in cazul produselor cu cantitati variabile?
In cazul produselor cu cantitati variabile, puteti sa procedati in doua moduri diferite. Puteti sa efectuati comanda prin shop online, unde va rugam sa mentionati in instructiunile produsului cantitatea dorita, iar noi va vom comunica telefonic pretul total al comenzii. De asemenea, puteti sa efectuati comanda telefonic, unde va va fi comunicat pretul in functie de cantitatea dorita, avand posibila ajustarea cantitatii pentru a ajunge la suma dorita.
Cui i se adreseaza produsele acestea?
Produsele se adreseaza persoanelor care doresc calitate peste media pietei.
Cum procedez in cazul in care unul dintre produse prezinta semne anormale?
Daca sesizati semne anormale, ce va aduc dubii in privinta consumarii unui produs, nu ezitati sa sunati la unul dintre numerele noastre de telefon (0743.461.049; 0753.312.365) in termen de 24 de ore de la primirea comenzii. Echipa noastra se va ocupa indata de remedierea incidentului, prin unul dintre mijloacele stabilite cu dumneavoastra, precum inlocuirea comenzii sau restituirea banilor.
De ce unele produse au un pret mai ridicat?
Incercam pe cat posibil sa generam un pret cat mai accesibil pentru toate categoriile noastre de produse. Calitatea superioara, valabilitatea produsului pe piata si termenul mic de expirare , cum dealtfel si procurarea din diferite tari , continente idepartate sunt factori care ridica pretul produsului.
Ce fac in cazul in care un produs ajunge decongelat?
Daca unul dintre produsele noastre ajunge decongelat la adresa de livrare, nu ezitati sa sunati la unul dintre numerele noastre de telefon (0743.461.049; 0753.312.365) in termen de 24 de ore de la primirea comenzii. Echipa noastra se va ocupa indata de remedierea incidentului, prin unul din mijloacele stabilite cu dumneavoastra, precum inlocuirea comenzii sau restituirea banilor..
Care este termenul de valabilitate al produselor?
Pentru produsele congelate, termenul de valabilitate este de 12, 18 sau 24 de luni. Pentru produsele refrigerate, termenul de valabilitate este de 30 de zile, 60 de zile sau, in cazul produselor marinate si imbuteliate, termenul poate ajunge pana la 3 ani.